Pages

21 Haziran 2012 Perşembe

21.06.2012

Selam kanka. Annem bu gün beni bahçeye çıkardı. Seviyorum bu bahçeyi. Koştuk beraber, bi şişe buldum onunla oynadık pek eğlendim. Hava da çok sıcak dilim dışarda dolandım durdum. 1 saat kadar sonra eve geldik. Annem yine kulaklarımı kontrol etti. Aman bide ne görsün. Yine kene ! İllallah etti artık annem bu kenelerden. Artık daha tecrübeli, cımbızla çıkarttı. Offf ! Nedir bu börtü böcekten çektiğim..  Bitane küçük kemik parçası bulmuştum, annem yememe izin evrmedi aldı su kanalı gibi biyere attı. Gittim aradım bulamadım. En iyisi ben biraz onu ordan nasıl çıkarcamı düşüniyim. Görüşürüz panpi.



2 yorum:

Kömür Dalton dedi ki...

ya neden izin vermiyorlarsa yesek ne var yani ,evde vermiyor dışarıda da bulunca kızıyor.ağzıma atıyorum elini sokup çıkarıyor illallah ettirdi bu kadın beni...

Bir Badem'in Günlüğü dedi ki...

aynı dert bende de var kömürcüm. Acaba diyorum bi ara beraber sokakta pankartmı kaldırsak. KÖPEKLERE KEMİK ÖZGÜRLÜĞÜ İSTİYORUZ ! diye

Yorum Gönder