Pages

2 Ağustos 2012 Perşembe

Kene Sorunu + Kene Çıkarma

Şu günlerde keneler Badem'le en baş düşmanımız. Nerden geliyor, nasıl geliyor bilmiyorum ama odam da hergün bi kene öldürmeye başladım. Oda yetmezmiş gibi tabii Badem'e de yapışıyolar ve şehre uzak bi semnte  oturduğumuz için veterinere gitme şansımız olmuyor. En kısa zaman da gidip parazit ilaçlarını yeniletmem gerek. Bu hafta ki planım bu. Neyse gelelim konumuza. Kendinize veya kedinize/köpeğinize kene yapıştığını görürseniz ve siz de benim gibi uzakta oturuyorsanız aşşağıda ki videodan yararlanın derim. Ben bademdekileri mecburen cımbızla çıkarıyorum ve doğru yöntemini araştırıp duruyorum. Kendiniz de görürseniz yakınlarda ki sağlık ocağına gitmeniz daha doğru olur sanırım. Ben henüz denk gelmedim, umarım gelmem.Buyrun aşşada ki videoyu izleyin.

2 yorum:

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

KAbus keneler, okur okumaz kaşıntı tuttu:)

Bir Badem'in Günlüğü dedi ki...

bende kaç gündür kaşınıyorum :)

Yorum Gönder